Saturday, December 22, 2012

Lafaz yg tersimpan. hahah

Salam.
Sesedap steamboat masakan pakcik Daim (terrer lah pakcik!) hahah ;D
So, awak. post ni khas utk awak.
awak jgn risau nak baca smpai habis sbb dia happy ending, insya'Allah ^^

ptg tu masa kita x dpt jumpa awak dekat pasar kedai payang tu kita dh merajuk kemain dgn mak kita sbb kita fikir lepas ni mgkin susah nk jumpa awak dah. so mlm tu kita ajak ayah kita pergi pulau duyong. Then bila awak ckp nk makan steamboat tu satu kedai steamboat je terbayang dlm kepala kita. kita tawakkal. Insya'Allah kalau ada jodoh jumpa lah tu :)

Then ayah kita pon drive la pegi restoran steamboat tu. ayah kita pn x tau yg kita agak2 je awak kat situ. sampai2 je kat situ kita terus nmpak kereta avanza selang satu kereta depan kita stop kat restoran tu. then kita tunggu. hmm hmm. keluar lah korang beramai ramai then masa tu org first kita nmpak adik awak si atiqah ^^ Alhamdulillah. ada jodoh! hahah ;D

Bila kita nmpak korang adik beradik + mak awak tu, ya Allah masa tu eksaitednye kita Allah je tahu mcm mana rasanya sampai nk berkata2 pun xberapa nk keluar suara dah. rasa mcm jumpa artis yg selama ni kita duk tengok  muka diorang dalam paper je tu(tp kita tengok muka korang dalam fb lah kan) tiba2 nampak depan mata. Kita suka tengok mak awak. mula2 kita x cam sbb mak awak pakai spek. haha.tiba.

Then masa tu kita serius dah kenyang tp kita merasa lah sikit steamboat pak cik Daim kann. tiba2 mak kita call dr rumah dia suruh balik cepat sbb ada something yg mak kita tkutkan. so kita pun risau lah jugak tp kita  mmg rasa xpuas lagi jumpa awak. ada bykk benda sangat nk cerita tp xtau nk start dr mana. serius. tp bila ayah awak ckp insya'Allah nk singgah rumah kita kita pun rasa nk meloncat2 dalam hati. yeaayy. nantilah nk cerita semua benda dekat awak. then kita pun balik lah dgn kelam kabut sikit xsempat nk salam2 semua. masa tu sempat tgok fayah lambai2 tangan dekat kita tp xsempat nk salam tp kita fikir xpelah esok kan jumpa lagi :) adilah, atiqah, amirah, azilah, azimah, farah... ishh kalau boleh nak peluk2 semua tp xpelah, esok kan jumpa lagi.(ye ye je kita kan)

pagi esok tu mak kita kejut awal tny kita jumpa ke awak semalam. kita ckp jumpa. then mak kita tny dia xnk singgah rumah? kita cakap insya'Allah dia nk singgah hari ni(hari tu lah kan) then mak kita terus ajak buat spagetti mentang2 semalam buat menjadikk so hari ni spagetti lagi lah. kita pun haa ok ok. pastu mula lah buat spagetti, touch up touch up rumah, lap2 pinggan, lap2 meja, then hidang spagetti atas meja. lepas tu mulalah pergi mandi iron baju semua then tunggu. tp................... xpelah kan awk xdpt datang. kita xsedih(tipulah xsedih langsung kan) cuma rasa hampa sikit lah. tp kita lega lepas receive msj awak. at least awak cakap yg awak xdpt datang. n kita still kawan kan. tu je kita harap :)

n.. ni nak cerita part lafaz yg tersimpan nye ni. hahah.
untuk awak. ya Allah mmg x puas jumpa awak. kejapp sangatt.. mmg banyakk benda sgt nk cerita tp mmg xtau nak mula dari mana. kita teringin nk jumpa awak puas3 then nak berceritaa je (eheh. logik ke tercapai ni) tp bila tahh hehe. xpelah kita akan ada jodoh lagi lain kali insya'Allah ^^ n psl DQ pulak.. mmg kita harap awak masuk situ. mmg kalau boleh kita nak awak rasa apa nikmat dan kemanisan selama kita kat DQ tu. nikmat tarbiyyah, kwn2, ketenangan. ya Allah nak sebut semua mmg x tersebut kita. tp kita xnaklah paksa pulak semua terpulang kat awak. kita faham kalau awak tawar hati yelah kalau kita pun kita rasa kita akan tawar hati kot. tp awak doalah byk2 mintak petunjuk mana tempat terbaik untuk awak. kita akan harap DQ jadi tempat terbaik utk awak. aminn.

untuk farah comel. heheh. akak pun harap akan jumpa awak lagi. kita belum sempat kenal kenal sembang lagi kan. xpe nanti ada masa kita g melawat awak dekat maahad ^^ (ye ye je aku ni) insya'Allah.

n.. untuk adik beradik awak yg lain. atiqah. fulamak hari tu kita nampak awak dah macam super mama sebelah tangan masak steamboat sebelah lagi pegang azimah pastu dukung2 azimah bwk pergi basuh tgn hahah ^^ adilah awak jgnlah sedih sedih haritu awak xsempat masuk gmbar dgn kiteorg pun lain kali eh ;) amirah hmm hmm kita xtau nk ckp apa tp awak osemm je jgn risau ^^ oh azilah pulak comel je suara dia yg kecik tu hewhew. azimah pon comel dgn tgn peace dia ^^ oh sukenye kita jumpa korg semuaa. kita pn harap akan jumpa korg lagi amin.

back to afifah, sori la kalau kita ni terlebih eksaited. kadang2 kita pun xtahu kenapa tp eksaited kita ni susah nak main sembunyik sembunyik kadang tu hahah. kalau kita ada buat salah or something yg awak xsuka, bgtau kita. i'll try my best to be the best. sorry because i'm not special to you but u r very special for me. then, kita kawan smpai syurga kan? amin :*)

that's all. lafaz yg tersimpan la sangatt kan. pen off.. salam. ;)
#finally kita dah tgok gmbar kita dgn korg tu(hari tu beriye je tanak tgok kan) cantik je (korang lah kita biasa je hehe) nanti kita cuci simpan elok2 :)

#Family day hari ni serius seronok.ohsem ^^
then i fall for this boy. ohh. paling berkenan part pakai kopiah tu homaii soo handsome!! *faint ;)



No comments:

Post a Comment