Tuesday, December 20, 2011

Kita.Kawan.Selamanya.Ekk :))

Salam..
Sesedap Puding Roti buatan sndiri! *-* wink2
Nak citer psl someone,

++Nur Adilla binti Rahmadullah++
++Kluang, Johor++


                                                   itulah.die.dee

Dee ni PKT aku thn ni .ok aku pon PKT die thn lpss :)P
Byk kot sukaduka dgn dee..
sukaduka509 especially,,
and believe that u r very strong my dear,,
aku KAGUM dgn ko dee..~ mls nk ckp sbnrnye,, perasan pulakk kang :))
aku bersyukur ko jadi kawan aku..
n aku xkan lupa lah semua jasa ko..
selalu temankan aku yg byk makan ni pegi rehat,,
n jadik tempat bercerita mcm.mcm sgtt tau..
malu dah aku nak ingat balikk,,
n aku pn xkan lupa ko sbb,,
gmbar ko mmg paling banyak kat dalam camera aku =='
(mmg penuh lahh memory tuhh,,hahak)
n aku pon mmg akan teringat ko setiap kali tgok POLKADOT!
Then,aku na minta maaf klau ada salah silap,,
So, the last is..
aku harap ko dpt jaga diri kat luar,,
Klau stkt si **** tu ta payahh la...
byk lagi yg beriman kat luar sana... ;DD
Jgn lupa dtg jenguk aku...
n Jgn lupa jgk tego2 aku n story2 lau ada masalah..
i'm glad to lend my ears.. :))
Jgn Lupa Aku Tau, DEE... :'))
Kwn dgn ko mmg seronokk...
Kita.Kawan.Selamanya.Ek.

No comments:

Post a Comment